Drogad

Under en lektion idag fick ja ganska konstig känsla
det började rycka i benen, såsom att man verkligen bli springa,
så att man blir frustrerad om man inte kan springa
samtidigt som mina ben ville ut och springa fortsatte mina ögonlock att stängas
som att hjärnan skickade all energi jag hade i kroppen till benen,
jag kunde knappt hålla mig vaken!
Kände mig riktigt sömnig och helt överpigg på samma gång,
jag tror inte att ja hör hemma på sånna långa lektioner. usch och fy!

Nu har ja iaf varit och ätit på Burger kung med Adam (nej men får inte nog av bk)
fint har det blivit, och lika gott var det,
så mycket för det nyttiga livet!
känner mig lite mer pepp än igår, men inte mycket !




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0