Spindelfobi

Med risk för att låta fjantig, eller okej ja är ganska fjant
imorse när de bara var några minuter tills ja skulle åka till skolan
såg jag en ganska stor spindel krypa över den bärbara på soffön i mitt rum,
jag fick typ panik och jobbigt att andas ja tänkte "döda, skola, döda skola?"
eftersom ja hade bråttom iväg,
Men ja kollade iaf till den en gång, sen sprang ja iväg oh hämtade papper,
jag var borta i kanske 20 sec, men när ja kom tillbaka var den försvunnen
ja letade överallt, rustade på mina kläder och jaa. sen hann ja inte mer,

Efter det har ja inte kunnat gå in i mitt rum idag, jag har trott den ska hoppa på mig bara ja kommer in genom dörren
först nu tog ja modet att gå in, ja tänkte att .. fyfan det kryper över allt på kroppen
Men vad ska man göra? Jag måste ju sova någonstanns, jag får verkligen hoppas att den håller sig borta från sängen!
Jag önskar att ja kunde se en spindel utan att få rysningar!




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0