Tiden bara försvinner

Om man tänker efter känns det som att lovet började för någon vecka sen
men på tisdag är skolan tillbaka igen
för mig är de ny skola, ny klass
jag är riktigt nervös redan nu, tänk om de inte är som ja tänkt mig ?
Önskar att ja hunnit med mycket mer på lovet, men de blir inte alltid som man tänkt sig.

Just nu sitter jag och njuter av musik,
det kan vara en av de saker ja saknade mest på semestern,
att kunna slå sig ner och bara lyssna, hade lite absinens.

Snart blir det stan, ska kolla om ja kan hitta tröjan som ja så länge velat ha,
håller tummarna!

Gotland

Från en mysig liten fiskeby


Bild från utsiktsklippan där mina föräldrar gifte sig för några år sedan

Dags att åka nu, lägga in mer sen!




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0