Hon är bättre

Dags att ta upp det här igen, har vart dålig på sista tiden, fy!

Igår var det valborg, kvällen blev faktiskt mycket bättre än väntat.
Det blev lite småsegt när grillningen drog ut på tiden och det tog tre timmar att få maten klar,
då var alla lagom hungriga och det blev en sen start.
Men sen flöt det på, stillsamt men trevligt.
Tack för sällskapet det får vi ta och göra om!


Nudäremot börjar klockan bli mycket och jag har haft en riktig dagen efter dag.
 Vaknat, och sen inte gjort så mycket mer. Jovisst, firade min kusin som blev tonårng genom att äta en bit tårta, kalas-god för att vara tårta måste jag medge. 

Jag sitter och är sjukt sugen på att köpa kläder, har funderat ut massor ja är sugen på, det blir nog att ta cykeln till stan imorgon när ja vaknar. Just nu ska ja inte göra någonting annat än att lägga mig i sängen och sova. 
Så Godnatt.  




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0