Vart är solen

Vaknade upp nu, något tidigare än planerat men det gör inte så mycket
vaknade av att magen är helt tom, mår illa av hunger, nästan värsta sättet att vakna.
Idag hade jag förväntat mig en varm och solig dag, men nej, det är molning och ser ut som regnet är påväg.
Känner mig inte så pepp att sätta mig på cykeln in mot stan,
för tänk om det börjar regna halvvägs.

Jag antar att ja får andra mina planer för dagen då,
får plugga så mycket ja orkar och ta stan en annan dag.
Sen hoppas jag verkligen att pappa har med kameran hem!
Fick den när ja fyllde år och den gick sönder två dagar senare, dålig kände jag mig då!
Så nu ska den in på lagning eller bytas ut.
Kommer dem hem senare kan jag ta lite bilder.

Nu ska ja göra frukost (fortfarande lika hungrig)




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0