Who am I to say

Klockan har blivit sent igen, senare än igår, det är skönt
Jag har sett oth, riktigt bra avsnitt den här veckan tycker jag.
Kändes bra att Lindsey gav tillbaka nyckeln och gick, nu kanske han äntligen kan koncentrera sig på peyton.
Hoppas verkligen att det blir dom två igen. (nörd jag låter)

Känner mig ganska dålig nu, dåligt av mig att jag inte skrivit någon samhäll när jag vart hemma hela dagen,
men jag förstår inte hur ja ska få ihop det, jag får nog nöja mig helt enkelt.
Men behöver inte gå ut skolan med toppbetyg om man vill öppna eget sen.
räcker med att jag koncentrerar mig på företagsekonomi för att det ska funka, så får de bli.
Men kanske inte just nu ..

Det får vara dags att sova nu känner jag
Godnatt



Postat av: Henkee

vet han är super söt unge! :D

2008-05-03 @ 11:37:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0