-6

Jag och syster ligger i soffan och tycker synd om oss själva för vi är sjuka
kollat nästan hel andra säsongen med oth, sånt som man endast har tid med när man är hemma. 
mamma kommer in med en stor sopkasse,
"det här måste ta slut"
 jag fattar att hela är fylld med colaflaskor, det är illa.
Vi måste nog bättra oss, jag antar att vi dricker aningen för mycket cola
svårt att låta bli när det är så jävla gott!

För första gången på väldigt länge har ja min helg planerad
förutom att jobba alltså, jag ser faktiskt fram emot det,
synd att ja mår så jävla kasst bara!



Postat av: Anonym

2008-11-06 @ 23:04:08


Postat av: Anonym

du bara fuskar och fuskar du!

2008-11-06 @ 23:04:38


Postat av: E

Hah, jag tog en dag!

2008-11-06 @ 23:19:02



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0