-04

Klockan börjar bli ganska mycket men ja är fortfarande lika trött
svårt att veta hur mycket man ska sova,
sover man för lite blir man trött, sover man för mycket blir man trött
det är en konst att hitta rätt alltså. Sen kanske man alltid är seg en stund när man vaknar,
vad vet jag.

Igår tänkte jag bara sega dagen lång, men nej, ja kallade hit emma,
det var ett bra tag sen vi sågs och det var trevligt.
Pratade ganska mycket, drack lite cola och sjöng några låtar på singstar.
Ja, mysig fredagkväll,

Snart nu ska ja iväg och jobba, troligtvis till halv 10 ikväll, sen får jag se vad som händer :D
solong.



Postat av: malin

nio timmar är det bästa (Y)

hallå jag vill träffa pippi snart!, och dig :D

2008-10-04 @ 18:12:38
URL: http://leling.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0