-15

Om jag har turen med mig fick jag g på företagsekonomiprovet.
Hoppas

Förutom det, nu sitter jag och lyssnar på lite antony,
har precis städat klart och lagt i lite färg i utväxten.
Idag på min långa håltimma fick jag äran att hänga med Sofia och Wendela,
roliga glada människor,
sofia kommer jag nog träffa en del nu med tanke på vår ..  ja va det nu är, pakt.
Imorgon ska vi tillexempel ut och springa spåret (ingen av oss ser fram emot det)

Sofia och Wendela


Plikten kallar, solong



Postat av: Anonym

jag ser fram emot det :)

2008-10-15 @ 22:48:26


Postat av: Emma

By the way, Wendela är min kusin! Vilket sammanträffande att du känner hon & sofia! Haha

2009-03-08 @ 02:21:44
URL: http://eeemma.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0