-18

Nyss kom en fågel rullande, han mindre än en halvmeter ifrån
jag måste erkänna att ja är livrädd ,
känns som han ska hoppa ner från pinnen och attakera mig

Jobbigt att vakna, enormt ont i halsen, feberkänsla och ja, vad mer.
Så jag kände att idag blir det ben&jerrys, för vad är inte bättre för halsen,
och eftersom vi bara har 7 dagar fram till nyår måste ja även äta godis och dricka cola
men jag har ingenting emot det!

Stan och köpa allt nu,
solong



Postat av: s

haha lille emsa då, mår du illa nu dagen efter att du var tvungen att äta verkligen allt? :)

2008-10-19 @ 12:05:43


Postat av: m

vill se skruttfågeln snart!

2008-10-22 @ 16:15:25


Postat av: N A T A S C H A

vaknade med samma känsla..

men slemmig i halsen o huvudvärk:(

2008-10-23 @ 08:40:46
URL: http://taschaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0