Full Funktion

Nu fungerar det äntligen att sätta in bilder igen,
inte för att jag tagit några nya som ja känner att jag velat lägga in,
men allting blir ju lite roligare!

Jag borde tagit en bild på eddie, men det har inte blivit av
vi försöker fortfarande blir vänner med varandra
det går riktigt segt, han är heldre med min mor
igår bet han mig hårt i kinden och idag har han huggit efter min hand
jag vet fan inte vad man ska göra, blir skrajj. (vilket man inte får)

Jag vill att det ska bli sommar igen,
jag har mycket att se fram emot nu denna sommar,
resor och massa annat, jag är riktigt sugen
och desutom, efter den sommaren är de bara skola 1 år till, sen aldrig mer !






Postat av: jessie aka woollensock.blogspot.com

haha aouch i kinden ? låter läskigt

2008-10-04 @ 00:40:51



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0