Att ha behov

Jag hade precis bestämt mig att ja inte skulle köpa någon börbar dator,
utan ja skulle spara pengarna så jag har till nästa sommar..
men så gjorde jag misstaget att gå in och "titta"
Jag blev helt kär  en av dom, men 9000 är mycket pengar..
Jag försöker intala mig att ja inte behöver den, men ändå så tänker den (villhavillha)
Det går inte att bara titta!!

Inte nog med det ska ja köpa en mixer idag,
man får se det som en investering,
för varje gång man köper en smoothie lägger man ut 20 kr.
med en mixer kan ja börja göra egna :D , det blir mycket bättre i längen ..
Sitter å dricker en köpt nu till frukost, Froosh- blåbär&hallon.
det är nog en av de godaste tror jag.



Nn känner man att det börjar bli höst..
ingen lust alls att ge mig  ut i kylan för att åka till skolan.. men så är det !
solong




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0