Eddie

Nu är gojjan hemma, så himla söt
jag vaknade imorse av en massa konstiga pip, vafan tänkte jag
så går ja ut i köket och där sitter han "hejdö"
riktigt roligt och ovanligt sätt attv akna alltså!
Idag har han pratat några ord, gjurt hur många olika pipljud som helst
och han har accepterat en vindruva och lite banan, det är väl ett steg frammåt

Idag känns det lite bättre än igår, igår såg han bara ledsen ut.
Jag grät en skvätt i bilen på vägen hem, så tråkigt att jag var tvungen att ta honom ifrån sitt hemoch från dom han älskar. Men de kunde ju inte ha kvar honom så någon var ju tvungen. Hoppas bara att han inte saknar sitt andra hem för mycket, jag har fortfarande lite dåligt samvete.

När min dator är som den ska kommer ja lägga ut en bild på honom :)
solong




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0