Dagar senare

Jag glömde att skriva hur morgonträning funkade för oss
det hade både sina för och nackdelar
det var ju skönt att man hade träningen för dagen gjord och man kände sig duktig
sen att man var så jävla trött och illamående på morgonen var ett minus
men jag tror allt att det kan hända fler gånger

Nu blir det snart skola, redan i slutet på den sjunde veckan sen är de bara 6 kvar
nästa vecka kommer nog att gå ganska fort eftersom de är massa kul som händer
jag fyller 18, så det blir första krogenbesöket
det är valborg så det blir restaurang och fest
vi är lediga på fredagen, vilken toppenvecka !
Dags att traska till bussen, i det fina sommarvädret!



Postat av: Nicole

Hej Emmy! Du har vunnit en av mina designauktioner! :) Jag behöver din email för att skicka vinnarmailet. Så skriv din mail till mig i en kommentar på bloggen! Så hör jag av mig med info :)

2009-04-23 @ 18:14:54
URL: http://xoxonicole.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0