Morgonträning

Imorgon ska jag och malin testa någonting nytt, vi ska vara på gymmet 06:30
jag har läst någon stanns att man ska bli piggare under dagen om man tränar på morgonen
jag hoppas verkligen att det stämmer, för då kan man göra det oftare, lägga in det som en vana
för tillfället känns det som jordens undergång att gå upp så tidigt, jag är ingen morgonmänniska
Jag kan tänka mig att det är ganska skönt annars, för då har man det gjort, slipper man tänka på det under dagen
ja, vi testar imorgon och ser hur det känns, kanske gör vi om det igen



Postat av: Nicole

Om du är intresserad av en ny bloggdesign, kika gärna in på min blogg ^^

2009-04-20 @ 19:05:06
URL: http://xoxonicole.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0