I´m back

Jahja, nu var det ett tag sen det här
mest för att jag inte har haft någonting att skriva
Redan gått en vecka sedan lovet, riktigt snabbt går tiden
För snabbt gick lovet, hann inte ens med hälften av det jag ville få gjort
jag var i örebro och shoppade lite, det var bland det roligaste
annars var det mest jobba och träna, sånt man gör vanligvis också.
äsch, lovet är förbi, nu är det bara att tänka frammåt

Fredag den 13 onde är de Uf mässa, och jag hoppas att de som läser detta bannemej ska dit
så ja säger, fredag den 13 onde, konsert och kongress, osäker på vilken tid men jag säger 12 sålänge, återkommer om det senare. Vad ni än gör, ta ledigt och kom dit, vi behöver all feedback vi kan få, spela så intresserade som möjligt.
tack för det vi ses där

Nu är det dags att göra skolarbete, men ja är tillbaka imorgon.



Postat av: Bea

Hej, allt bra med dig? :D

2009-02-27 @ 00:34:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0