Årets första dag

Ja, årets första dag är väl oftast en av årets segaste dagar
har varit helt otroligt trött idag, försökte kolla på lost men somnade var 5 e minut
måste sitta upp för att hålla mig vaken!

Gårdagen var super
middagen hos jessie var trevlig men en katastrof
vi lagade den fina efterrätten, ställde den i kylen och bytte om
när ja tar på mig strumpbyxorna visar det sig vara hål i dom,
när jessie ska ta ut nagellacket för att laga hålet råkar hon krossa ett av glasen med efterrätt
det ser ganska coolt ut med glassplitter i den vita chokladen så jag tänker ta ett kort
jag hinner ta ett innan batterierna i kameran dör !
Just där var vi nära att ge upp, men kvällen fortsatte och blev riktigt bra!
En del happy moments




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0