Renovering

Mitt upp i renoveringen, lite roligare idag än sist, det är galna danser, sånger och jävligt mycket färg på varandra
jag har använt mallan att torka av penseln på idag, funkar kalasbra för mig men är inte lika poppis hos henne
Sen har vi pratat som den söta asiaten på huskvarna, allt för att lätta upp stämingen, och varför behöver vi lätta upp stämningen? för att vi som bara skulle flytta ut alla möbler och börja måla råkade slita ner taperna som satt innan och måste nu tapetsera två väggar i rummet, inte nog med att det är dyrt, de är svårt så in-i-helvete, någonting ja aldrig mer ska göra om! Hoppas på ett bra resultat!


början av förintelsen!



Stackars mallan som fick allt mitt skräp i huvet :D




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0