Äckligt

Älskar känslan när man vaknar och mår pyton i varje vinkel, bara "snälla låt mig inte vakna"
men idag känner jag ändå att det var värt det, de är värt att må pyton idag för att igår var så jävla kul
Men de som är mindre kul är att familjen snart får en massa främmande och mitt hus har aldrig vart såhär äckligt som nu. Golvet är fullt av rosenblad och alkohol, burkar flaskor, muggar och en jävla massa glas överallt. Uäääk 
Kanske jag och mallan ska sätta på en partydänga, ta oss en drink och börja fixa ordning här hemma? (inte en chans)
Men fixa måste vi i alla fall, vare sig vi vill eller inte, tack till mallan för hon hjälper till, lägger upp lite smaskiga bilder senare...om jag tog några! hej! 



Postat av: Joss

Sv: Tack, jag älskar den, haha :)

2009-06-20 @ 12:37:32
URL: http://josefinburell.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0