Dagen efter

Varför slutar alltid dagen efter med något extremt konstigt träningspass?
Vi satte på musik på hög volym när vi skulle städa, det slutade med att vi stod och dansade som galningar i vardagsrummet bara mallan och jag, så roligt och jobbigt och lovely

Tänkte lägga ut några fina bilder från förberedelserna igår, jag och mallan hade ju personliga muggar till alla och fina bordsplaceringskort med en massa glitter.


Såhär blir det om man byter om till vita finklänningen innan man skrapat potatis, då får man ha ett snyggt förkläde och vara snygg sommartjej!


De fina muggarna som folk knappt använde vid maten och som sedan mystiskt försvann



Det var här det började, synd att jag inte har någon dagen efter bild, ingen förstår hur äckliga dessa fina bord var imorse!



Postat av: victoria

tack så mycket! hoppas du fick en bra midsommar!

puss

2009-06-20 @ 16:18:07
URL: http://victorianielsen.blogg.se/


Postat av: Anonym

Nej, jag tror den faktiskt har potential att bli bra faktiskt!

2009-06-20 @ 22:11:01



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0