Onsdag

Idag har ja haft en sån dag då jag hunnit med hur mycket som helst igen, jag var i skolan och gjorde muntlig redovisning, jag shoppade på stan och han ta både en fika och vara med när vårt företag fikade med vår rådgivare som vi haft under året. Kom hem läste en halv bok, hjälpte pappa, somnade, vaknade sen började ja sy min midsommarkjol som är färdig närsomhelst, plus att ja hjälpte min syster släppa in hästarna. Det är helt sjukt vad man kan hinna med på en dag om man bara är effektiv och jag har inte ens varit speciellt effektiv eftersom ja somnade mitt på.

Anledningen till att jag var så trött var för att mallan vägrade sova igår, vi skulle kolla scrubs och dricka cola hela natten hade hon fått för sig .. eller är sanningen att jag var tvungen att skriva min svenska redovisning och mallan fick vara vaken tills jag var klar, vilket blev någon gång runt 4 inatt. Känns som om lovet redan börjat!




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0