Uppskattat

Jag hade förberätt mig på en av de längsta veckorna någonsin.
men efter spenderat två timmar med mode klädsömnad fick jag höra att sista lektionen var inställd.
och inte nog med det första lektionen imorgon med,
vilket ledde till att jag kunde åka hem och chilla några timmar
har precis sett klart på Gilbert Grape nu, en film jag lånade av malin
deprimerande men bra - värd att se!

Jag ska snart åka in till skolan igen för utvecklingssamtal, det gör mig aningen nervös
förra gick riktigt dåligt, och med tanke på min crapiga insats efter det kan nog detta bli värre.
Jag får sköta mig bättre till nästa gång (då är jag 18 och behöver inte ta med min mamma)

tjenahej




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0