Aldrig riktigt vaken

Jag har nog aldrig vaknat till idag skulle ja tro
jag kände mig medvetslös när jag vaknade och somnade om hinnan jag han tänka efter
kom lite för sent till skolan och fick höra att jag såg lite trött ut, dom skulle bara veta!!
Men idag är slutet av den fjärde dagen utan coca cola, och idag har inte vart riktigt lika jobbig som de andra tre
jag börjar även tycka det är bekvämt med nutrilett shakes, man behöver aldrig tänka på vad man ska äta, de är bara att skaka och dricka.

Tillbaka till dagen, jobbade mellan 17-22 så det har varit en ganska lång dag, hela veckan känns som en ovanligt lång vecka med tanke på att jag jobbar tis-lör, har projektinlämning, svenskaläxa, geografi inlämning och nationellt prov på veckans enda sovmogon. Det är bara tisdag men det känns som att den aldrig kommer att ta slut. Det enda positiva är att det är dåligt väder, så ja slipper känna avundssjuka mot de som kan vara ute och njuta av vädret.




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0