Årets längsta dag

Det känns som om den här dagen inte har något slut
jag har vart och fått personlig make-up och hårinpackning, hängt med mina föräldrar och slappat,
städat hela mitt rum samtidigt som ja kollade på film, jag har pluggat mer än på länge, kollat på en till film och klockan är bara sex. Jag brukar inte vara ledig på söndagar så det är lite ovant, jag börjar få slut på ideer att göra nu. Som tur är ska ja möta mallan och sofia i stan snart, vi ska äta och se på bio, en riktig tjejfilm. 17 again blir det, jag tror den kan vara rolig, Sofia vill gärna se zack och eftersom det är hon som fyllt år får hon välja  :) jag har bråttom nu men skriver sen om det var nåt att ha eller inte!




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0