Dagens räddare

Moa, det var min lördags räddare
mallan och jag hade massa planer inför lördagen, vi skulle spela golf, åka till norrköping och kolla in tatueringsstället, men det slutade med att ingenting blev av. Jag ringde Moa och vi stressade iväg på stan. Men det var trevligt! Kollade runt, tog en lunch och pratade lite, åkte hem och förkrökade lite innan jag åkte vidare till sophia för att grilla med några från klassen.

Kvällen hos sophia var kort men kvällen blev lång. Vi gick ner till stan sen och in på 55 an, där finns ju både trevligt och mindre trevligt folk måste jag säga! Jag hoppas att krogen kan vara roligare än så, det blir att gå ut på onsdag igen, då kanske dte blir annat. Vi är lite större gäng då om inte annat!



Postat av: Sofia

Jamen det är klart, då är ju jag med!

2009-05-17 @ 14:46:49
URL: http://sofiaulvan.devote.se



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0