Fredag

Det börjar bli en vanesak att må illa när jag vaknar, det tog mig 20 minuter att få i mig shaken imorse, men behövde krafterna för jag och mallan spelade nämnligen squash en timma innan skolan idag! Kändes som en sund start på dagen! Men nu efter den dåliga frukosten och den jobbiga träningstimman är det dags för lunch. Ska bli riktigt gott med lite mat!

Man brukar ju säga att det är skönt med fredag men ja vet inte riktigt om jag kan säga det idag, jag har missat så mycket den här veckan som jag måste ta igen idag. Två inlämningar till IV, marknads avdelningen till årsredovisningen och få tag på engelskaglosorna som ja missade i måndags. Ja det blir en del skola idag.. skönast är att det bara är en lektion kvar. ses ikväll  




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0