Kristihimmelsfärd

Skönt med en ledig dag från skolan, man hinner med så mycket annat
En lunch med Elin, det var evigheter sen jag träffade Elin, men vi var på stan några timmar käkade thai, det var mys
my thai på thai coconut är kanske det godaste man kan äta när man är på stan!

(avbrott för övningkörning) jag lörde rakt ut i vägen utan att svänga... ja kommer aldrig få körkort!

Senare var jag och Moa vid skolan och spelade basket, det var det perfekta vasketvädret, lite för varmt kanske men trevligt ändå! Vi fortsatte kvällen tillsammans, lagade lite mat kollade på två filmer pratade en del.
Jag kan inte säga att jag vet varför man har ledigt på kristihimmelsfärd, men jag uppskattar det




I bakgrunden ser man ekängens fulaste hus, radhus som ser ut som skokartonger i  olika neurala färger,




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0