långhelg

Nu kommer jag hem, solen har skinit precis hela dagen, det har vart varmt och skönt
men nu, när solen gått ner och kylan börjar komma tillbaka, ja då slutar jag jobba!
Det känns inte lite bittert att stå där inne och se alla njuta av vädret
Känns bra att jag och Malin tog vara på dagen igår, igår var verkligen en heldag
vi spelade fotboll och basket, några parti othello och hittade på nya danssteg i solen
efter det var vi på en runda i mantorp och ja hittade lite fint
sen tänkte vi köra vår sista fettiskväll på en mycket lång tid, så det blev
ben&jerrys, chips, cola och massa mat, till filmen twilight, en av de bästa!
Så när jag tänker att ja hade en bra valborg och en minst lika bra gårdag känns det inte lika jobbigt att jag jobbat bort denna dag!




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0