Onlinepizza

Till frukost javisst
Igår var tanken jag sofia och malin skulle till en lokal-fest i närheten av sofia, vi kom dit lite sent alla var redan extremt dragna och vi kände oss aningen malplacerade. Runt 12 blev det bråk och allt tog slut, men vi cyklade vidare hem till mallan! Efter att spenderat lite tid där var det dags att åka hem, då känner vi hur hungriga vi är, men eftersom alla pizzerior stänger senast 3 hann vi inte hem i tid att beställa speciellt inte med tanke på att cykeln vi hade med oss fick punka. Så idag istället när vi vaknade, ja då blev det onlinepizza. Ett väldigt bekvämt sätt att skaffa mat måste jag säga :D
och trots att ingenting blev riktigt som vi tänkt oss igår hade jag roligt, det är svårt att ha annat med dom tjejerna!

Kanske man kan säga att fredagen var min otursdag?
-åkte till norrköping och det var stängt
-helt pank
-cykeln fick punka
-stora skavsår på hälen efter allt promenerande



Postat av: Evelina

Svar: Tack så mycket, jag vet är förälskad i den ! Vilken fin blogg du har föresten, gör mig nyfiken på att börja följa den :)

2009-05-23 @ 20:48:27
URL: http://evelinasundstroom.blogg.se/


Postat av: Evelina

Har läst igenom lite inlägg i din blogg och jag känner att detta är en blogg som jag kommer följa, så du kommer se mer utav mig :)

2009-05-23 @ 22:35:57
URL: http://evelinasundstroom.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0