Trött på skiten

Jag vet inte va det är med mig
jag har sovit riktigt dåligt de senaste nätterna, varit supertrött och grinig
tänkt alldeles för mycket, vilket inte händer ofta
Och imorse när jag vaknade till mådde jag jävligt illa,
men hasade mig iväg mot bussen ändå, fick vända halvvägs för ja kallsvettades och skakade av illamående
så nu har ja suttit hemma och väntat på att det ska gå över, och det fungerar ju nästan, nu kan ja iallafall sitta upp
ja ska föröska plugga lite hemifrån nu iaf så man inte hamnar efter allt för mycket, tur nog missade ja bara tre lektioner



Postat av: Sofia

brukar inte du tänka? haha, det märks :D

2009-05-13 @ 21:25:03
URL: http://sofiaulvan.devote.se



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0