Trött

Idag kom den dåliga sömnen ikapp mig! Jag har inte vart trött på hela veckan förutom idag, kom hem från skolan redan klockan 11, kändes som ja hade feber så ja tog en tablett och gick och la mig, det kanske tog 30 sekunder att somna, hur skönt som helst. Negativa var väl att ja inte hann med allt plugg som ja planerat in under dagen, attans! Men när ja vaknade ändå gjorde ja planer med mallan att vi skulle ses i stan och ta en fika och plugga fek. så stan blev det.
Vi satt på espresso house några timmar :)


Såg ut som vi pluggade flitigt fasst det blev en del prat om annat


Så testade ja denna som ja känns sug att smaka på i några veckor nu, den smakade helt okej, som en godare saft, den kommer det att bli fler gånger, rekomenderar den! Sen stödjer man rent vatten i etiopien med



Postat av: Evelina

Svar: Ååh, tack. Ja jag gillar den verkligen :)

2009-05-28 @ 21:43:41
URL: http://evelinasundstroom.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0