Vart är motivationen?

Det har varit en lång dag och jag har inte gjort någonting vettigt, jag hade planer på att börja göra alla saker till skolan som ja missar när jag är i sardinien men inget av det blev av! Ibland önskar jag att jag vore en sån människa som kunde bestämma mig för någonting och sen faktiskt göra det! Men jag antar att jag är aningen för lat, jag hittar ingen motivation,  jag är inte sugen helt enkelt, så idag har ja helt enkelt slappat! Degat, chillat, vilat allt på samma gång, det händer ju inte allt för ofta så det känns rätt okej ändå. Imorgon hoppas ja att min syster går med på att byta rum så ja kan åka till ikea och köpa lite nya möbler. Håller tummarna.



Postat av: Lans - Om det blir pinsamt för en del, så är det ändå dom som skämms

sv: tack (:

2009-05-23 @ 23:58:37
URL: http://lans.blogg.se/


Postat av: malin

svar: visst!? funderar starkt på att sy ihop en själv!

2009-05-24 @ 12:57:05
URL: http://malinsapparel.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0