2009-09-08

En fullspeckad dag, om det är så man säger?
Hann med en massa timmar i skolan, eller det var inte så många men eftersom multimedia känns som 5 timmar lång känns det som en lång dag. Det roliga kom senare sen när några av tjejerna i klassen drog ner mot stan för en fika på espresso. Sitter och pratar på om livet, får sms av min mor att ja ska ta spruta om 15 min så lämnar alla mina saker å springer ..

Sen till den tråkiga biten.. det blev bara ja å kristin kvar och vi började prata om frisyrer, och ja nämnde ja ville testa lugg. Så vi bokar den närmsta klipptid och jag klipper en lugg .. nu ser jag ut som en fotboll
eller en treåring med pottfrisyr hela vägen runt? Det blev inte som ja hade tänkt mig iaf

Kvällen slutade iaf bra, jag och Malin åkte hem hit, käkade taco, åt godis och drack cola framför idol och säsongstarten för AA, supernördigt!



Postat av: M

äh, supernördigt och jag gillar't !

2009-09-08 @ 23:48:01
URL: http://glife.se/malins



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0