Min fredag

Första utgången med den nyblivna 18-åringen Malin!
Kvällen blev inte som planerad men sjukt värd ändå, det började såhär ....

En axel som var glad över sitt nya körkort så de blev en sväng i bilen, en bit mat på macken
Två tjejer som som vanligt missar bussen och moa och jag blir utkastade ur bilen så axel kan hämta upp dom
Moa och jag går då in till tjejen vi ska förfesta hos, som vi aldrig tidigare träffat
hon visar sig inte vara ensam utan det är fler i lägenheten, både moa och jag är superblyga(då kan man tänka hur stämingen var) - till slut kom de andra tillbaka!
vi vandrade vidare till ett annat ställe.. som visade sig vara .... inge vidare
Platå blev nästa, där vi träffade massa roligt folk, dansade och drack goda drinkar
Och jag hade så jävla kul, hela kvällen, så går det när man umgås med härligt folk




Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0