Barn

Det är jobbigt att bli äldre
Jag har redan åldersnoja, jag är inte ung länge till
Saknar tiden som barn, då man kunde gå ut och leka indianer i skogen
detektiv och all annan skit. Då alla träffades ute och gick och badade, spelade fotboll
men så är de inte längre, vilken 18/19 leker indian?
Inte bara för att de inte är en lek för äldre utan också för att vi inte har samma fantasi längre och de är inte alls lika kul. Nej som sagt, jag saknar tiden som barn, då man var så glad hela tiden för de var så lätt att roa sig sjäv
Nu handlar det om skola vecka in och vecka ut, och ångesten för framtiden



Postat av: ANGIE

ja jag hade gärna haft hennes garderob!!

2010-01-16 @ 22:24:29
URL: http://stylings.blogg.se/



Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0